понеделник, 19 ноември 2012 г.

Целият свят на Нина

"Целият свят - 2"




Художничката Нина Златева с изложба в галерия "Класика"

Виолета ПАНАЙОТОВА

19.11.2012…понеделник, нов ден, нова седмица, ново Начало, нов…Живот.
Влизам в галерията с прехапана на две душа от тичащите по стъпките ми ежедневности…
 Светвам всички лампи. Паля свещта на Дена – за да я повика да намине, преди да отпътува за другия край на България – за да поседнем и да помълчим преди тръгване, както е обичаят на Пътниците…

 Вътре, в Галерията (която всъщност е Животът ми) е топло. Тихо. Светло. И душата ми се сеща, че животът й е БезВремие…; че е Той в Нея, а не Тя в Него…; че всичко и всички Сме Едно…

 И, че вместо да наднича плахо зад собственоръчно пуснатите Решетки, по-добре да ги превърне в Прозорци, през които да излети навън…Там, където е „Целият свят – 2” – този, който обича и създава сама…Ето го, пред вас е – в карти(Ни)ната на Нина…

Нина Златева (вляво), Кръстьо и Елена Лафазанови ("откривателите" на изложбата)
под картината "Млечния път"




Оглеждам се – и разбирам, че съм богата, щастлива, многоцветна и истинска – всяка от карти(Ни)ните на Нина ми кима и шепне – да, така е, повярвай ми, така е!

До 30.11.2012 имам уникалния шанс да живея всеки ден сред този пъстър, летящ, усмихнат и пречистващ Свят, населен с пеещи риби с криле, летящи хора и животни, усмихнати прозорци, розови (като Моята!) и сини котки, ята от пъстри чадъри и…палави, рошави, закачливо намигащи думи – ЛаФаЗаними, извили най-игривото хорословие и носещи ме нанякъде…дори не питам накъде, стига ми, че Душата ми е отново Цяла и летяща...

 Заповядайте, ако ви липсва смелост и компания за Летене…! Картините на Нина Златева могат да ви ги дадат…Дори имате време да си отнесете някоя от тях, да топли всекидневието и дома ви.

Изложбата на Нина ще остане в галерия-музей „Класика” – София, ул. „Юрий Венелин” 32 до 30.11.2012 г. включително.

Заповядайте!

"Аромат на кафе"


"Закачка към Модилиани"


"Девет и три четвърти"

Няма коментари:

Публикуване на коментар