неделя, 2 февруари 2014 г.

Диляна Попова: Дивото ме привлича




Боряна АНТИМОВА


Диляна Попова е родена в Гулянци. Завършва техникум по облекло в Плевен и семестриално - моден дизайн в НБУ.

Преди 15 години става модел на агенция “Ексграунд”, работила е в над 10 държави в Европа и Азия. Била е лице на много известни марки. Снимала е реклами на “Кока Кола” в Турция и каталози на “Лореал” в Милано. 

Дефилирала е на ревютата на всички известни български дизайнери. Снимала се е в клиповете на много наши музиканти. Има авторска марка за облекло. Снима се с успех във филма “Love.net” и в сериалите “Стъклен дом” и “Революция Z”.

Стана финалист в тв риалитито “Африка: Звездите сигурно са полудели” по Би Ти Ви.  



-Диляна, призната си за една от най-красивите българки. Рядко се случва обаче хубавица да спечели и жените...

-Известна ревност винаги съществува, аз самата съм изпитвала такава понякога… Но се радвам, че има жени, които гледат на мен чисто като човек и са намерили нещо, което е близко до тях. Отдавна се разделих с желанието всички да ме харесват…

-Как крехката и нежна Диляна стана финалист в едно толкова сурово риалити за мъже?

-Пред последните години се стремях да се науча на търпение и постоянство и мисля, че “Африка” беше изпитът ми по темата. Установих, че съм станала доста търпелива, но за постоянството трябва още да поработя. Нищо не е непреодолимо, когато имаш жизнено необходимите ти неща. Съжителството с непознати хора, докато работех като модел в чужбина, ме научи да живея, без да преча на другите. А и хората, с които се опознах в “Африка”, направиха оставането ми до финала истински приятно.


-Какво ново внесе това приключение в живота ти?

-Предстоят ми там затвърди любовта ми към дивото, към животните и ме научи да ценя храната, водата, природата и всичко, което иначе разхищаваме, без много да ни вълнува. Бих тръгнала на подобно пътешествие и за по-дълъг период от време още утре. Обожавам да пътувам. Падам си по всякакви места и това е най-голямото богатство, което се опитвам да си подсигуря! Мечтая да обиколя света един ден…

-Ти беше най-емоционална в отношенията си с бушменчето Алекс… Какво ново около идеята ти да станеш негов попечител?

-Алекс никога не е будел съжаление в мен. Аз съм сигурна, че той е щастлив там с това, с което се е родил и което има сега. Но това не е причина да не искам да му дам шанса да се развива, да учи и да расте в по-здравословна среда. Още повече, когато родителите му са на същото мнение.  Има един-два варианта за попечителство и осиновяване. В момента се води кореспонденция между България и Ботсуана, защото техните закони са различни от нашите, и не мога да взема категорично решение преди да съм напълно наясно със ситуацията.





-Твърдиш, че не приемаш насериозно моделската си кариера. Приемаш ли все още ангажименти?

-Все още работя като модел, но много по-рядко. Позволявам си да подбирам ангажименти и да определям цена. Снимките винаги са ми доставяли удоволствие, но имаше периоди, в които го правех само, за да изкарам пари, и се отегчавах… Не казвам, че това не е сериозна или отговорна професия, просто е до време и трябва да си подготвен, да имаш “план В”.




-Вече имаш сериозен опит със снимките в “Стъклен дом”, “Love.net” и “Революция Z”.

-Благодарна съм, че имах шанса да работя в киното и телевизията. За мен това е логично продължение на моделската ми кариера. Харесва ми… Старая се и на другите да им хареса.

-Скоро започва третият сезон на сериала “Революция Z”. Уютно ли ти е в образа на учителката по физкултура Маринова?

-Харесвам героинята си, тя е някак си лека и рязка като характер. Нямаме много общи черти, но по-интересното е, че се уча от нея. Тя е по-категорична и пряма в комуникацията си.


Като учителката Маринова в сериала "Революция Z"


-Би ли искала да се развиваш като актриса?

-Да, но все още се пробвам, търся себе си в нея, търся дълбочина и емоционалност… Имам още много да уча. Ако тази професия ме приеме, ще дам всичко от себе си. Ако ме отхвърли, значи мястото ми просто не е там.

-Имаш ли нови предложения за филми и сериали?

-В момента съм обвързана с Би Ти Ви и “Революция Z”. Като свърши, ще видим…


Във филма "Love.net"


-Притеснява ли те клишето “или красива, или умна”? Комплексира ли те идеята, че може да те възприемат като празноглава?

-Пoнякога се дразня, иска ми се да не правя впечатление само с външната си “окраска”, но съм го приела. Има достатъчно хора, които ме познават и знаят каква е същността ми.

-А каква е тя?

-Аз съм емоционална, ранима и понякога доста наивна, имам силно развито чувство за справедливост и смятам, че това е едно от най-хубавите ми качества.


Във филма "Love.net"


-Патила ли си от доброто си сърце и от емоционалността си?

-Патила съм си по-скоро от наивитета. Лесно се доверявам и очаквам винаги коректно отношение, но то рядко е  оправдано. Явно имам още да уча как да познавам хората.

-Как преодоляваш депресиите – като се затваряш в себе си, или като се събираш с приятели?

-Преди време ми се струваше по-лесно да се затворя в себе си, но вече по-мъдро разрешавам проблема, като излизам и се виждам с хора, които ме ентусиазират да не губя ценно време.




-Как понасяш предателството на любимия или на някой приятел?

-Опитвам се не да приемам, а да разбирам предателството. Поставям се за малко на мястото на другия и търся причината, която го е накарала да постъпи така. Не винаги я намирам, естествено, но поне му намирам оправдание и по-лесно забравям…

-Страдала ли си някога в работата си от това, че си красива?

-Не бих казала, нещата са по-комплексни, а и в моята сфера на работа всички са красиви… Понякога съм подценявана, но рано или късно нещата си идват на мястото.




-Как отговаряш на нападките на ревниви жени, които виждат в теб заплаха за половинките си?

-Те не ме питат и аз не им отговарям. (Смее се) Мисля, че само хората, които не признават собствените си грешки, са склонни да обвиняват другите.

-Ти два пъти свали дрехите си за най-известните мъжки списания. Имаше ли колебания преди това?

-Не се притеснявам от този тип снимки, но и никога не съм се снимала чисто гола, или поне някои части не се виждат. Аз съм модел и това е част от професията, но трябва да има естетика. Зодия Везни съм и наистина оценявам красотата.




-Завършила си семестриално моден дизайн, имаш и своя марка. Това ли е твоят “план Б”, за който спомена в началото?

-Винаги съм искала да се занимавам със създаването на дрехи. Правя го от малка. Това ми дава свобода и начин да изразя себе си.

Доскоро го възприемах като хоби, но мисля, че е време да се превърне в нещо повече.

-Преди три години отвори бутик, какво става с него?

-По-скоро ателие, в което шиехме и продавахме дрехите.


Лятото се преместих на ново по-голямо място – шоурум, в който аз и още двама дизайнери предлагаме нещата, които правим. Много по-приятно е, когато споделяш една обща идея с приятели… Това наистина ме зарежда и вдъхновява.

-Какви точно дрехи създаваш? Кое преобладава в колекцията ти?

-Дрехите, които правя, са най-вече удобни, насочени за ежедневието, за свободното време и за повече усещане на свобода. Преобладават тишърти и спортни панталони.

-Кои са любимите ти стилове, силуети, цветове?

-Харесвам уличния стил и изчистените силуети, както и широките, раздърпани тениски. Обичам жени в мъжки панталони и сака. Придържам се към ненатрапчивите цветове и меките и фини материи, най-общо казано всичко, което те кара да се чувстваш свободен.

-Твърдиш, че не понасяш прекаления контрол на мъжете над теб. Това означава ли, че предпочиташ да си сама?

-Никой не иска да е сам и аз не правя изключение, просто не обичам да ми се налагат нечии правила. Не съм сама и давам всичко от себе си да не ограничавам и да не изисквам повече, отколкото мога да дам.


С Дичо
-Компромиси с мъжете?

-Компромисите би трябвало да са нещо взаимно, следователно те са според човека и ситуацията.

-Какъв мъж би могъл да спечели трайно сърцето ти?

-Не знам… може би този, който иска да съм щастлива и ме обича такава, каквато съм.

-С Дичо имахте много силна връзка, останахте ли приятели?

-Най-нормалното нещо за двама души, които са споделяли живота си, е да останат приятели. Когато обичаш някого, ти просто го усещаш близък, независимо дали сте свързани интимно.



Малката Диляна
-Израсла си в малкото плевенско градче Гулянци. Като дете за такова бъдеще ли мечтаеше?

-Мисля, че несъзнателно съм мечтала за това, което сега ми се случва, или поне така ми харесва да мисля. Бях в общи линии кротко дете, обичах да рисувам и не исках да ходя на детска градина, там ми беше неуютно. Предпочитах да си стоя вкъщи с мама или с баба. Ходила съм само два дена, а на първия ми учебен ден в първи клас учителките не бяха много заинтересовани от мен, защото смятаха, че не съм подготвена.

-Много от красавиците признават, че са имали комплекси като деца. Така ли беше и при теб?

-Трябва да си призная, че имах комплекси, които понякога ми пречеха, но и ме задържаха, стъпила здраво на земята. По-важното е, че вече знам коя съм и на какво съм способна.
Най-силно страдах от това, че не вярвах в себе си, не се намирах и за особено атрактивна. Но с времето се научих да се приемам такава, каквато и съм, и същевременно да работя върху нещата, които не харесвам в себе си.


С майка си и по-голямата си сестра Елиза


-Имаш ли хоби?

-Моите хобита за радост са свързани с работата. Обичам да рисувам, да пътувам, да измислям разни неща, да гледам филми, да чета и да се виждам с приятели.

-Какво става с твоята “виртуална двойничка” във Фейсбук, малката Мартина, която се беше представила за теб?

-Почти никога не влизам във Фейсбук. Този тип комуникация някак ме затормозява, там има толкова ненужна информация… Не че няма и положителните си страни, но аз лично не съм привърженик… Писах на Мартина, че няма никакъв смисъл да се представяш за някой друг, и сега сме приятелки. Тя е на 8 и е много мило дете.

-Участва в кампанията за бездомни животни “Вземи ме вкъщи”. Имаш ли си домашен любимец?

-Имам страхотно куче, померански шпиц на три години. Има интересен характер, като човече е, не обича да остава сам и често го взимам на работа със себе си, когато не може да го взима майка ми.




-Сега снимаш усилено за “Революция Z”, как би прекарала един свободен ден?

-Обичам да подреждам, готвя понякога. А понякога просто ми харесва да се търкалям на дивана и да гледам телевизия.


Публикувано във в. "Преса", 2 февруари 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар